Kom in contact met ons!

Contact gegevens
  • Telefoon: 033-20 22 099
  • Adres

    Chalet Beyond
    Utrechtseweg 129, etage 2
    3818 ED Amersfoort

  • E-Mail: info@chaletbeyond.nl





    Wie zijn wij?

    Wouter Berendsen

    Voor mij staat elke dag staat in het teken van het verbeteren van onze onbegrensde arrangementen en het bieden van service aan onze klanten. In 2005 heb ik Chalet Beyond opgericht. Als eigenaar van het bedrijf ben ik echt met van alles bezig. Van het bedenken van nieuwe programma’s tot het maken van een boeking en het managen van personeel. ,,Ik mag nog steeds graag buitenspelen dus met enige regelmaat vind je mij op de ski of op de fiets in de bergen.’’

    Vacatures

    Commercieel & marketing medewerker

     Niets zo mooi als ervoor zorgen dat mensen de tijd van hun leven hebben, toch?! Dat is precies wat we doen met Chalet Beyond. Onze kleinschalige reisorganisatie is gespecialiseerd in het verhuren van chalets en accommodaties in populaire wintersport- en fietsgebieden met daarbij – indien gewenst – een volledig programma. Zo bieden we in de winter (catered) chalets in Frankrijk, Italië en Oostenrijk voor groepen van 12 tot 50 personen. In de zomer kun je bij ons terecht voor accommodaties en verblijven in fietshotels bij met name de Alpe d’Huez en Mont Ventoux.

    Omdat we hard groeien, zijn wij per augustus 2023 op zoek naar versterking. Momenteel werken we met een klein team van de eigenaar, één fulltimer (woonachtig in Frankrijk) en 4 vaste seizoenskrachten op onze locaties. We werken nauw samen en hebben allemaal een grote passie voor de wintersport, bergen en het buitenleven. Jij ook? Dan kun jij ons wellicht helpen met Chalet Beyond naar een volgend niveau brengen!

    Als commercieel & marketing medewerker bij Chalet Beyond kom je samen met de eigenaar te werken op kantoor in Amersfoort. Hier houd je je dagelijks bezig met commercie, administratie, klantcontact en de marketing en promotie van onze diensten. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en je krijgt veel verantwoordelijkheden. Daarom is het belangrijk dat je een proactieve houding hebt, maar ook goed zelfstandig kunt werken. Je hebt een talent voor multitasken, denkt mee met onze klanten en ondersteunt de eigenaar waar nodig.

    Natuurlijk zou het geen functie in de toerismebranche zijn, als je niet ook af en toe een bezoekje aan het buitenland zou brengen. Je gaat dan ook één tot twee keer per seizoen naar onze locaties toe om de vaste staf daar te assisteren. En uiteraard krijg je ook de mogelijkheid om zelf even op de ski’s, je snowboard of fiets te stappen!

     Dit ga je doen

    • Zowel telefonisch als schriftelijk adviseren van (potentiële) klanten over ons reisaanbod.
    • Bijhouden van de inbox en de eigenaar ondersteunen bij administratieve werkzaamheden.
    • Afhandelen van boekingen en inboeken van opties bij toeleveranciers.
    • Uitvoeren van marketing/communicatie doelstellingen van ons winter- en zomeraanbod.
    • Het onderhouden en verbeteren van onze website.
    • Meedenken over het optimaliseren van de gastbeleving.
    • Speciale wensen vanuit onze gasten regelen, zoals locaties voor etentjes en borrels.
    • Assisteren van de vaste staf op locatie (één tot twee keer per seizoen).

    Wie ben jij?

    • Je bent een echte teamplayer, maar kan ook goed zelfstandig aan de slag.
    • Je bent commercieel, flexibel en hebt een positieve en proactieve houding.
    • Je bent oplossingsgericht en haalt plezier uit het meedenken met en informeren van klanten.
    • Het omzetten van een aanvraag in een boeking gaat jou gemakkelijk af en geeft je energie.
    • Je hebt een opgeruimd karakter, bent secuur en zorgt er altijd voor dat processen strak lopen en informatie juist wordt verwerkt.
    • En natuurlijk is een passie voor actieve vakanties een pré!

    Wat breng je mee?

    • Afgeronde opleiding in de toerisme of andere relevante richting (hbo of mbo-niveau 4)
    • 0-5 jaar relevante werkervaring, starters met pit ook welkom
    • Affiniteit met wintersport en wielrennen
    • Ervaring met WordPress is een pré
    • 28-36 uur per week beschikbaar
    • Woonachtig in Midden-Nederland (regio Amersfoort / Utrecht)

     Dit bieden wij jou

    Uitdagende en afwisselende functie met veel ruimte voor eigen inbreng, ontwikkeling en groei.

    Fijne, open werksfeer met gezellige, gedreven en natuurlijk sportieve collega’s.

    Werkplek in een mooi pand op loopafstand van station Amersfoort.

    Flexibel in te delen functie: af en toe thuiswerken is geen probleem!

    Een aantal keer per seizoen naar het buitenland om te helpen op locatie.

    Salaris indicatie (bruto): €2.200 – €2.750 op basis van een fulltime functie (39 uur) en afhankelijk van opleiding, competenties en werkervaring.

     Dag op kantoor in Amersfoort

    Aangekomen op kantoor, zet je eerst een lekkere kop thee of versgemalen bonen koffie voor jezelf. Na een gezellig praatje bij de koffieautomaat, neem je plaats achter je laptop en start je je dag met het maken van een planning. Vervolgens open je de mailbox en verzamel je alvast wat input voor de dagelijkse teammeeting met de eigenaar en je andere collega Linda, die digitaal aansluit vanuit Frankrijk.

    Na de teammeeting ga je aan de slag met een voorstel voor een terugkerende gast, die na een goede ervaring weer terug wil naar hetzelfde chalet. Ook is er een aanvraag binnengekomen van een groep, die op zoek zijn naar een leuke borrellocatie voor na hun fietstocht. Dat is wel aan jou besteed! Je doet research, pleegt wat belletjes en hebt binnen no-time een toffe plek gevonden.

    In de middag ga je verder met marketingwerkzaamheden. Je rondt het concept voor een nieuwsbrief af en maakt hierna een voorstel voor verbeteringen van de website, die je vervolgens doorspreekt in een 1-op-1 met de eigenaar. En is het vrijdag? Dan sluit je jouw werkdag vervolgens met een glimlach én drankje op het dakterras af, samen met je collega en de andere ondernemers in het pand.

     Geïnteresseerd?

    Ben je geïnteresseerd in deze vacature of wil je meer informatie ontvangen? Neem dan rechtstreeks contact op met Wouter Berendsen op nummer: 033-2022099. Of stuur jouw CV, aangevuld met motivatie per e-mail naar: wouter@chaletbeyond.nl o.v.v. de vacature ‘commercieel & marketing medewerker’.

    Meer informatie over onze bestemmingen en programma’s vind je via: www.chaletbeyond.nl

    Freelance inzetbare medewerkers (gehele jaar)

    Hou jij van fietsen of ben jij een liefhebber van de bergen en ben je samen met een partner op zoek naar een leuke job in het toerisme de komende zomer maar heb jij niet de tijd om een lange periode aan de slag te gaan? Wij zijn altijd op zoek naar freelance inzetbaar personeel.

    Wij hebben vele periodes die veel drukker zijn dan normaal, zoals bijvoorbeeld de periode rondom Alpe duZes of de Marmotte. Dit kan variëren van een lang weekend tot 2 tot 3 weken. Voor dit soort periodes zijn wij altijd op zoek naar personen die graag zo nu en dan in de Franse Alpen willen werken. Je hoeft voor ons geen doorgewinterde professional te zijn (het mag natuurlijk wel), maar ervaring, enthousiasme en de juiste inzet is wel een vereiste. Het werk zal altijd in samenwerking zijn met de vaste chaletstaf ter plaatse, maar een zelfstandige werkhouding is wel zeer wenselijk.

    Wij zijn altijd op zoek naar:

    • catering personeel
    • fietsbegeleiders

    Wij zoeken mensen met de volgende kenmerken:

    • aantoonbare ervaring op catering en/of begeleidingsgebied
    • flexibel
    • energiek
    • sociaal vaardig
    • zelfstandig

    Lijkt het jou leuk om een korte periode in de zomer of winter te komen werken in de Alpen? Stuur dan een mail naar werken@chaletbeyond.nl onder vermelding van freelance personeel. Vermeld hierbij voor welke functie wij jou kunnen benaderen, hoe flexibel inzetbaar je bent, voor welke periode (seizoen) je interesse hebt en de mate van professionaliteit (ervaring) je hebt.

    Als wij beschikken over jouw gegevens kunnen we je  benaderen wanneer we hulp nodig hebben. Mocht de periode voor jou ook geschikt zijn, dan kan je bij ons werken op basis van een geldelijke vergoeding, reiskostenvergoeding, kosten en inwoning.

    Functies

    • Fietsbegeleider
    • Cateringstel / hobbykoks
    • Freelance inzetbare medewerkers (algehele ondersteuning)

    Spieren voor spieren

    Wij zijn supporter van Spieren voor spieren, maar wie zijn zij?

    Kinderen moeten onbezorgd kunnen rennen, spelen en sporten. Voor zo’n 20.000 kinderen in Nederland is dit niet vanzelfsprekend. Zij hebben een spierziekte en dat beperkt hen in alles wat ze willen en kunnen. Wij vinden dat ieder kind met een spierziekte spierkracht en dus spierballen verdient. Wij geloven dat we samen met medisch specialisten, het bedrijfsleven en alle (top)sporters in Nederland kunnen zorgen voor een betere kwaliteit van leven van kinderen met een spierziekte en hun gezin en hen een beter perspectief voor de toekomst kunnen bieden. Onze missie is om samen een vuist te maken en alle spierziekten bij kinderen de wereld uit te helpen.

    Om kinderen spierballen te kunnen geven, willen we begrijpen wat spierziekten zijn, hoe ze ontstaan en hoe we toe kunnen werken naar gerichte oplossingen door structureel onderzoek te financieren. Door een community op te zetten die gestimuleerd wordt door de inzet van topsporters creëren we begrip en bereidheid tot fondsenwerving. We willen de beste behandeling maar ook de beste diagnostiek en zorg voor kinderen met een spierziekte door kinder- en expertisecentra te realiseren en de ontwikkeling van hulpmiddelen die elke dag leefbaarder maken. Tot slot willen we blijdschap voor kinderen met een spierziekte en hun families zodat ze een lach op het gezicht krijgen en even niet aan alle beperkingen hoeven te denken.

    Wat doen wij?

    • We geven een jaarlijkse geldelijke bijdrage
    • We zijn hoofdsponsor van de spierathlon
    • We organiseren evenementen voor Spieren voor Spieren