Kom in contact met ons!

Contact gegevens






    Wie zijn wij?

    Wouter Catered chalet

    Wouter Berendsen

    Voor mij staat elke dag staat in het teken van het verbeteren van onze onbegrensde arrangementen en het bieden van service aan onze klanten. In 2005 heb ik Chalet Beyond opgericht. Als eigenaar van het bedrijf ben ik echt met van alles bezig. Van het bedenken van nieuwe programma’s tot het maken van een boeking en het managen van personeel. ,,Ik mag nog steeds graag buitenspelen dus met enige regelmaat vind je mij op de ski of op de fiets in de bergen.’’

    Linda

    Jaren geleden heeft mijn liefde voor de bergen en het snowboarden me naar de Alpen gebracht. Al snel kwam het fietsen in de zomer erbij als vrijetijdsbesteding. Inmiddels vermaak ik me net zo goed op mijn enduro in het bos op spannende afdalingen als in een uitdagende klim op de racefiets. Ook maak ik graag lange wandelingen op de prachtige paden van Oz en omstreken.

    Als Personeels Coördinator bij Chalet Beyond is mijn hoofdtaak het werven en begeleiden van ons personeel. Daarnaast houd ik me bezig met het verwerken van boekingen.

    Woonachtig in de prachtige Oisans regio maakt het mogelijk om regelmatig bij te springen in een van onze chalets en iedereen van de beste, lokale informatie te voorzien.

    Wie weet tot ziens in een van onze chalets!

    Serge en Irene

    Serge en Irene gaan komende winter weer voor Chalet Beyond aan de slag en dit jaar (opnieuw) in Oz en Oisans! 

     

    Bijna 4 jaar geleden verlieten ze Nederland om in Zuid-Frankrijk een huis te vinden om een B&B te beginnen.

    Het huis is inmiddels gevonden en de minimaal 2 jaar durende verbouwing is in volle gang. 

     

    Afgelopen 2 winterseizoenen hebben zij al met veel plezier voor Chalet Beyond gewerkt, eerst in Oz en afgelopen seizoen in La Plagne. Naast de dagelijkse werkzaamheden zijn ze ook regelmatig in de sneeuw te vinden om te skiën of te wandelen. 

    Ze kijken er naar uit om weer lieve-, leuke-, enthousiaste- en interessante gasten te ontmoeten en Chalet Beyond is ook blij om ze weer in het team te hebben deze winter!   

    Elisa en Simon

    Na een geweldige zomer in Oz gaan ze deze winter naar La plagne. Ze zijn extatisch om in de sneeuw te zijn, omdat ze een paar winters hebben overgeslagen ten gunste van de zon. Maar nu zijn ze klaar om te genieten van de prachtige besneeuwde bergen en van de pistes. 

    Simon is Frans, maar spreekt perfect Engels en is een bedreven skiër, professionele wandelaar en geweldig gezelschap. Met ruim 12 jaar ervaring in reizen en hospitality heeft hij alle skills van een geweldige gastheer om een goed verzorgde vakantie te bezorgen. 
     
    Elisa is net zo lang bezig in de toerisme en hospitality en houd net zo van reizen als Simon. Met een voorliefde voor lekker eten (en dus ook lekker koken), uitstekende wandelaar, fotograaf en beginnend snowboarder.  
    Samen staan ze deze winter in  voor een onvergetelijke vakantie van onze gasten. Ze gaan ze verzorgen met fantastische maaltijden,  gemoedelijke sfeer en natuurlijk gezellige service. 
     
    Wij zijn blij dat ze er weer bij zijn deze winter!

    Luc en Malou

    Komend winterseizoen gaan Luc en Malou jullie een geweldige tijd te bezorgen in chalet La Petitta! 

     

    Na jaren in Groningen te hebben gewoond en gewerkt, was het tijd voor iets nieuws. Inmiddels reizen ze iets meer dan een jaar Europa rond in hun camper. Vers uit de Scandinavische bergen is het nu tijd om de Alpen te gaan verkennen. Vrije tijd besteden ze met hiken naar prachtige uitzichten, wandelen met Finn en voor Luc trainen zijn volgende Triathlon en heerlijk koken vanuit hun camperkeuken. Een ding is zeker, in de bergen voelen ze zich thuis! Op culinair gebied zullen jullie niets tekortkomen. Luc werkt al meer dan vijftien jaar als kok en laat de Italiaanse keuken nou net zijn favoriet zijn! Malou is iets minder ervaren in de keuken, maar maakt het jullie graag naar de zin. Ze zal jullie niet lastigvallen met haar achtergrond in de marketing, maar haar ervaring als barmedewerker deelt ze daarentegen graag met jullie ;). Hun hond Finn is uiteraard beschikbaar als oproepkracht voor alle hondenliefhebbers.

    Ze kijken ernaar uit om jullie een onvergetelijke tijd in de bergen te verzorgen. Nieuw bij Chalet Beyond en we zijn er van overtuigd dat het een mooie aanvulling is aan het bestaande team! 

    Vacatures

    Office- & succes medewerker

    Niets zo mooi als ervoor zorgen dat mensen de vakantie van hun leven hebben, toch?! Dat is precies wat we doen met Chalet Beyond. Onze kleinschalige reisorganisatie is gespecialiseerd in het verhuren van chalets en accommodaties in populaire wintersport- en fietsgebieden. Zo bieden we in de winter (catered) chalets in Frankrijk, Italië en Oostenrijk voor groepen van 12 tot 30 personen. In de zomer kun je bij ons terecht voor accommodaties en verblijven in fietshotels bij onder meer de Alpe d’Huez, Dolomieten en Mont Ventoux regio.

    Omdat we hard groeien, zijn wij per aanvang 2024 op zoek naar versterking. Momenteel werken we met een klein team van de eigenaar, één fulltimer (woonachtig in Frankrijk) en ongeveer 6 vaste seizoen krachten op onze locaties. We werken allen nauw samen en halen enorm veel plezier uit het samenstellen en mogelijk maken van onze actieve vakanties. Ben jij ook zo service- en klantgericht? Dan kun jij ons wellicht helpen met Chalet Beyond naar een volgend niveau tillen!

    Als office en succes medewerker bij Chalet Beyond kom je samen met de eigenaar te werken op kantoor in Amersfoort. Hier houd je je dagelijks bezig met commercie, administratie, klantcontact, eventueel aan te vullen met marketing en promotiewerkzaamheden voor onze diensten. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en je krijgt veel verantwoordelijkheden. Ook krijg je de mogelijkheid om één tot twee keer per seizoen naar onze locaties in het buitenland af te reizen om daar onze vaste staf te assisteren. Uiteraard is er dan ook tijd om zelf even op de ski’s, je snowboard of fiets te stappen!

    Dit ga je doen
    Primair
    • Zowel telefonisch als schriftelijk adviseren van (potentiële) klanten over ons reisaanbod.
    • Bijhouden van de inbox en de eigenaar ondersteunen bij administratieve en inkoop werkzaamheden.
    • Afhandelen van boekingen en inboeken van opties bij toeleveranciers.
    • Meedenken over het optimaliseren van de gastbeleving.
    • Plaatsen van posts op onze social media kanalen en doorvoeren van wijzigingen op website.
    • Speciale wensen vanuit onze gasten regelen, zoals een lunch op een bijzondere locatie.

    Optioneel
    • Bedenken en uitvoeren van marketing/communicatie doelstellingen van ons winter- en zomeraanbod.
    • Het onderhouden en verbeteren van onze website.
    • Assisteren van de vaste staf op locatie.

    Wie ben jij?
    • Je bent een echte teamplayer, maar kan ook goed zelfstandig aan de slag.
    • Je bent commercieel, flexibel en hebt een positieve en proactieve houding.
    • Je bent oplossingsgericht en haalt plezier uit het meedenken met en informeren van klanten.
    • Het omzetten van een aanvraag in een boeking gaat jou gemakkelijk af en geeft je energie.
    • Je hebt een opgeruimd karakter, bent secuur en zorgt er altijd voor dat processen strak lopen en informatie juist wordt verwerkt.
    • En natuurlijk is een passie voor actieve vakanties een pré!

    Wat breng je mee?
    • Afgeronde opleiding in de toerisme of andere relevante richting (hbo of mbo-niveau 4)
    • 0-5 jaar relevante werkervaring (we staan ook open voor starters of herintreders)
    • Ervaring met WordPress is een pré
    • Part time functie: 22-32 uur per week beschikbaar
    • Woonachtig in Midden-Nederland (regio Amersfoort / Utrecht)

    Dit bieden wij jou
    ✓ Uitdagende en afwisselende functie met veel ruimte voor eigen inbreng, ontwikkeling en groei.
    ✓ Fijne, open werksfeer met gezellige, gedreven en energieke collega’s.
    ✓ Werkplek in een mooi pand op loopafstand van station Amersfoort.
    ✓ Flexibel in te delen functie: deels thuiswerken is geen probleem!
    ✓ Een aantal keer per seizoen naar het buitenland om te helpen op locatie (in overleg).
    ✓ Salaris indicatie (bruto): €2.200 – €2.800 op basis van een fulltime functie (40 uur) en afhankelijk van werkervaring, competenties en opleiding.

    Dag op kantoor in Amersfoort
    Aangekomen op kantoor, zet je eerst een lekkere kop thee of versgemalen bonen koffie voor jezelf. Na een gezellig praatje bij de koffieautomaat, neem je plaats achter je laptop en start je je dag met het maken van een planning. Vervolgens open je de mailbox en verzamel je alvast wat input voor de dagelijkse teammeeting met de eigenaar en je andere collega Linda, die digitaal aansluit vanuit Frankrijk.

    Na de teammeeting ga je aan de slag met een voorstel voor een terugkerende gast, die na een goede ervaring weer terug wil naar een andere bestemming van ons. Ook is er een groepsaanvraag binnengekomen, die op zoek is naar een compleet begeleid fietsweekend. Dat is wel aan jou besteed! Je doet research, pleegt wat belletjes en hebt binnen no-time een tof programma bedacht.

    In de middag start je met de betalingen controle en klopt een aantal boekingen die binnen zijn gekomen in het systeem. Daarna ga je verder met het uitwerken van de nieuwe customer journey opzet van Chalet Beyond. Je rond de werkdag af met een toffe post op Instagram over waar je moet zijn voor de mooiste fietsbeleving.

    Geïnteresseerd?
    Ben je geïnteresseerd in deze vacature of wil je meer informatie ontvangen? Neem dan rechtstreeks contact op met Wouter Berendsen op nummer: 033-2022099. Of stuur jouw CV, aangevuld met motivatie per e-mail naar: wouter@chaletbeyond.nl o.v.v. de vacature ‘commercieel & marketing medewerker’.

    Meer informatie over onze bestemmingen en programma’s vind je via: www.chaletbeyond.nl

    Op dit moment hebben we geen vacatures meer open staan voor het winterseizoen.

    Mocht je interesse hebben in een zomer job, houd onze zomersite in de gaten. In december starten we weer met de zoektocht naar personeel voor de zomer.

    Kijk je ver vooruit en heb je als koppel al interesse in de winter 24/25, laat van je horen!

    Neem contact met ons op, via de mail werken@chaletbeyond.nl of telefonisch op 033-2022099 vraag naar Linda.

    Spieren voor spieren

    Wij zijn supporter van Spieren voor spieren, maar wie zijn zij?

    Kinderen moeten onbezorgd kunnen rennen, spelen en sporten. Voor zo’n 20.000 kinderen in Nederland is dit niet vanzelfsprekend. Zij hebben een spierziekte en dat beperkt hen in alles wat ze willen en kunnen. Wij vinden dat ieder kind met een spierziekte spierkracht en dus spierballen verdient. Wij geloven dat we samen met medisch specialisten, het bedrijfsleven en alle (top)sporters in Nederland kunnen zorgen voor een betere kwaliteit van leven van kinderen met een spierziekte en hun gezin en hen een beter perspectief voor de toekomst kunnen bieden. Onze missie is om samen een vuist te maken en alle spierziekten bij kinderen de wereld uit te helpen.

    Om kinderen spierballen te kunnen geven, willen we begrijpen wat spierziekten zijn, hoe ze ontstaan en hoe we toe kunnen werken naar gerichte oplossingen door structureel onderzoek te financieren. Door een community op te zetten die gestimuleerd wordt door de inzet van topsporters creëren we begrip en bereidheid tot fondsenwerving. We willen de beste behandeling maar ook de beste diagnostiek en zorg voor kinderen met een spierziekte door kinder- en expertisecentra te realiseren en de ontwikkeling van hulpmiddelen die elke dag leefbaarder maken. Tot slot willen we blijdschap voor kinderen met een spierziekte en hun families zodat ze een lach op het gezicht krijgen en even niet aan alle beperkingen hoeven te denken.

    Wat doen wij?

    • We geven een jaarlijkse geldelijke bijdrage
    • We zijn hoofdsponsor van de spierathlon
    • We organiseren evenementen voor Spieren voor Spieren